Instagram

środa, 12 sierpnia 2015

Test!Test!Test!

Witam kochani!

A więc jak obiecałam miałam przetestować produkty ,które otrzymałam z cocolita.
Powiem tak, opłaca się bardzo kupować w tej drogerii ponieważ ceny zaskakują, są małe i przystępne. Aczkolwiek produkty ,które ja wybrałam nie w 100% mnie ucieszyły. 
Moja rada, szukajcie tam produktów ,które są dla was odpowiednie, nie zaznaczajcie szybko to co wpadnie w oko bo okładkę ma ładną :). Ja zrobiłam to szybko, bo chciałam ją dość szybko też dostać + chciałam zmienić coś w swoich kosmetykach i odświeżyć je.
Jak już wstawiałam zdj produktów w poprzedniej notce... opiszę jednego po drugim.


Jajeczko EOS - jagoda acai z jajeczka jestem mega zadowolona, ma świeża słodką woń i słodki smak. Jak każda z was wie... jajeczka to super rzecz nie tylko do nawilżania lecz też super wygląda i nadaje kolorku naszej kolekcji kosmetyków. Już na początku wiedziałam , że jajeczko mnie nie zawiedzie i tak było. Więc ten produkt mogę wam spokojnie polecić, jeżeli jeszcze nie masz go to zdecyduj się na nie! A w cocolita.pl znajdziesz je po ok 22 zł więc jak na te jajeczka to malutko.



KALLOS MASKA DO WŁOSÓW BANANOWA :

Z niej jestem bardzo zadowolona, ma śliczny zapach bananów, lecz nei taki jak czasem jest ..(mdlisty, i za słodki) ten jest delikatny i utrzymuje się po umyciu. Ten produkt bardzo dobrze nawilża włosy, odbudowuje je i pozostawia miękkie i lśniące . Był za ok 11 zł więc to grosze , a jednak produkt wart dużo więcej :3



REVLON PHOTOREADY AIRBRUSH PODKŁAD W MUSIE 030 NUDE:

Z tego jestem chyba najmniej zadowolona. Tzn... już wam wszystko tłumacze. Trochę za dużo sobie wyobrażałam od  tego podkładu. To podkład w musie ja wybrałam średni kolor i jest on odpowiedni co do mojej cery, doskonale nawilża i lekko matuje, lecz nie zakrywa za dobrze niedoskonałości i dość łatwo się ściera. Jeżeli macie cerę ,która ma jakieś małe niedoskonałości to na pewno nie polecam. Ponieważ nawet jak nałożyłam dwie warstwy to nie zakryło to zbyt dobrze. LECZ jak macie cerę dość "czystą'' bez żadnych niedoskonałości, to jeżeli dobierzecie odpowiedni kolor to bardzo dobrze może się sprawdzić. Jedynym minusem jego jest to , że jak nawet jakoś ręką dotkniecie twarzy to łatwo się zmazuje. 


DELFA ZESTAW 5 BAMBUSOWYCH PĘDZLI DO MAKIJAŻU:

Z tego też z dumą mogę powiedzieć ,iż jestem bardzo zadowolona. Chociaż ten produkt nie był kupowany dla mnie lecz na prezent, to pędzle nie rozczarowały, jak za taką cenę to są świetne. Po prostu są świetne czy za te 22 zł czy za 50. Uchwyty są bambusowe i wygodne w trzymaniu , włosie jest bardzo miękkie i znakomicie maluje. Tak też ten produkt bardzo wam polecam!


MUA SZMINKA DO UST SHADE 10 :

To już ostatni produkt z tego zamówienia. Również nie dla mnie lecz przetestowałam go.
Ten kolor na początku jak go otworzyłam przeraził mnie, ponieważ szminka wyglądała na bardzo ciemną , a okazała sie na ustać badzo świetna, nie mocna lecz powiem średnia, i dość długo się utrzymuje. Więc ten produkt także polecę wam.


To juz koniec. Trzymajcie się cieplutko. Luann 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz