Instagram

czwartek, 13 sierpnia 2015

Chudnij bez wysiłku!

Chcesz schudnąć , ale wysiłek to nie najlepszy Twój przyjaciel?
Spokojnie... samym wysiłkiem też nie wskórasz nic.
Wiele zależy od zwykłego ruchu, czyli np. spacery,pływanie nad morzem/jeziorem takie zwykłe codzienne rzeczy, które są nie tylko przyjemne ale również mało męczące a dają efekty.
Sama po sobie widzę, że jednak wysiłek u mnie jest potrzebny. Lecz opiszę wam wszystko po kolei.
Tak więc raz patrząc na Siebie stwierdziłam , że trzeba coś zmienić. Tak więc postanowiłam zrobić swoje ciało na mój ''ideał''.
Na początku było ciężko, ale każdy/każda z was wie ,że początki bywają trudne.
Czytałam dużo o dietach, ale typowe diety to nie dla mnie.
Moim zdaniem dążenie do celu po trupach to nie to... ja wolę robić swoje by osiągnąć cel ale przy tym czuć się dobrze i szczęśliwie.
Tak więc zaczęłam. Odstawiłam na początku wszystkie gazowane napoje, piłam świeże soki, zieloną herbatę, kawę, szejki i wodę a tu chciałabym się zatrzymać ponieważ wiele z was nie wie jak wpływają dobrze na nas te napoje tak więc... po kolei:


1.Świeże soki:'' Soki wyciskane na świeżo to taki ekspresowy rodzaj transportu dla witamin, minerałów i żywych enzymów. W ciągu 15 minut już znajdują się w Twoim krwiobiegu. Od tego momentu organizm może używać zawartych w soku cennych substancji, jako budulca dla odtworzenia nowych zdrowych komórek. Gdy regularnie pijesz świeżo wyciskane soki organizm dostaje najlepsze z możliwych, kompletne i niechrzczone niczym paliwo i dopiero wtedy zaczyna chodzić jak dobrze nakręcony i naoliwiony szwajcarski zegarek. Dobrze jest, gdy z biegiem czasu do soków warzywno-owocowych zaczniesz dodawać nieco kiełków lub młodych traw. To prawdziwa bomba odżywcza. Przykładowo sok z młodej trawy lucerny czy pszenicy zawiera kilkaset aktywnych biologicznie substancji (enzymów, fitohormonów, minerałów, witamin).Świeżo wyciskane soki są świetne w celu oczyszczenia organizmu. Soki świeżo wyciskane mają właściwości lecznicze.Świeżo wyciskane soki przeciwdziałają tyciu spowodowanemu obżarstwem i napadami wilczego głodu."

2.zielona herbata: "Zielona herbata poprawia krążenie i procesy trawienne, wzmacnia kości i obniżapoziom cholesterolu, który jest zmorą społeczeństwa konsumpcyjnego. Od wieków jest stosowana jako remedium na problemy żołądkowe i wzdęcia. Ten zielony rodzaj herbaty jest też napojem polecanym cukrzykom – okazuje się bowiem, że chroni przed skokami cukru we krwi. Omawiana herbata zawiera w swoim składzie cenne dla naszego organizmu składniki odżywcze, dlatego zaleca się ją pić każdego dnia.To, co najbardziej interesuje nas w zielonej herbacie, to jej działanie odchudzające. Wykazano bowiem, że zielony napój przyspiesza przemianę materii i ma właściwości spalające tłuszcz, a co za tym idzie, wspomagaskuteczne odchudzanie."

3.Kawa:"Zalety kawy nie ograniczają się jedynie do przyspieszania spowolnionego metabolizmu. Miłośnicy kawy prawdziwej mogą wykorzystać pozostałości kawy. Peeling z fusów jest bardzo skuteczny. Kofeina znajdująca się w fusach jest dobrym sposobem na cellulit. Kofeina jest składnikiem wielu kremów wyszczuplających i antycellulitowych. Zawartość kofeiny w kawie wpływa na jej właściwości. Kofeina hamuje apetyt. Jest to szczególnie ważna informacja dla osób, które mają nawyk podjadania między posiłkami. Zmniejszony apetyt powoduje, że w ciągu dnia dostarcza się do organizmu mniejszej ilości kalorii."

4.Szejki"Prosta receptura oraz łatwy dostęp do składników sprawiają, że koktajle odchudzające są coraz popularniejsze. Mogą być z powodzeniem stosowane przez osoby pragnące zrzucić kilka kilogramówSkuteczne odchudzanie z koktajlami możliwe jest wówczas, gdy tradycyjną kolację zastąpimy pysznym napojem z owoców lub warzyw."

5.Woda"Najprościej rzecz ujmując, woda jest niezbędna w procesach przemiany materii, gdyż stanowi środowisko reakcji wszystkich przemian zachodzących w organizmie. Ponadto, bez niej niemożliwe byłoby usunięcie końcowych produktów przemiany materii. Woda stanowi około 70% masy dorosłego człowieka. Dzięki niej zachodzi transport substancji odżywczych do komórek organizmu. Woda w 75% jest składnikiem mięśni, a w 90% – krwi. Pozwala na wypłukiwanie toksyn z ustroju w czasie odchudzania i na oczyszczanie organizmu."

Tak więc jak widzicie te płyny pomogą nam w tym do czego dążymy :)
Następne co odrzuciłam to tłuste potrawy, które nie tylko sprawiają ,że tyjemy ale i źle działają na nasze serce i organizm. Kolejna ''rzecz'' to słodycze, lecz nie tak do końca! Wiadomo,że częste podżeranie nie jest wskazane, ale wiadomo też, że np czarna czekolada pomaga nam się skoncentrować czy poprawia nam humor. Słodycze ograniczyłam do bardzo małych ilości. Przepisy na dania''dietetyczne'' a raczej nie tuczące możecie znaleźć w internecie. Jest ich masa, i to że są fit wcale nie oznacza,że są nie do zjedzenia. Wbrew przeciwnie, są pyszne i do tego zdrowe! 
Oczywiście nie może się obyć u mnie bez wspomagaczy .... ja używam L-karnityny. Bierze się i w dni gdy nie ćwiczysz i przed treningami. Tak na prawdę treningi możesz sobie sama ustalać... dla osób ,które nie lubią się z bardzo męczyć dobrym rozwiązaniem jest długi spacer i parę ćwiczeń na świeżym powietrzu.. mój trening wygląda tak: rozgrzewam się, biegam ok 30 min,pływam ( mam takie udogodnienie ,iż blisko mnie mam jezioro) robię wodne ćwiczenia, i potem wracam do domu też w biegu, na deser parę ćwiczeń, rozciąganie się i KONIEC..
Powiem wam na koniec , że NIE MOŻNA się głodzić to głupota... i nie obędzie się bez efektu jojo.. tak więc tym się żegnam. Trzymam kciuki za was wszystkie, i opowiedzcie w komentarzach co wy robicie by utrzymać dobra sylwetkę! 


Luann

2 komentarze:

  1. Spróbuję Się zastosować i zobaczymy jak będzie; )
    Może zaobserwujesz?
    Rule0breaker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń